30 Haz 2010

Uptown Girls - Molly Smiles


aslında video paylaşmayı çok sevmem ben.ama bunda içimi buran çok fazla şey var.başucu kitabı diye birşey olduğunu düşünmem pek,bi kitabı okursun.başka birine geçersin.film içinde aynısı geçerli belki bi kez daha izlersin kaçırdığın yerleri yakalarsın.6 sene önce bu filmi belki 20 defa izledim.2 3 hafta içersinde haliyle sonra cd mefta oldu.o zaman dvd falan bilmezdim.babam alıp gelmişti bana.bu kadının ölmesine de çok üzüldüm.ilk hayran olduğum yabancı kadındır Brittany Murphy.yıllar sonra yine içmi urktu.çevirip çevirip izlediğim kısmı.şimdi bir tıkta dinliyorum,hiç değeri kalmıyor.çok sıkıldım artık herşeyin değerini yitirmesinden.

"her hikayenin bir sonu vardır,ama hayatta her son yeni bir başlangıçtır
Nothings wrong when Molly smiles"

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder