29 Haz 2010

parça notlar-araf-

*kime seslenmem gerektiğini bilmeden sorduğum sorularla dolu olan beynim karmaşasıyla yorulmaktan başka birşey yapmıyor.ağdalı cümleler kurduruyor ya işte.bu yetmeli değil mi?ne kadar fazlasını,ne kadar azını isteyebilirsin ki hayattan.evet evet 'az'ını da...azını istiyorum.daha arınmış,daha sakin.daha indirgenmiş.fazlasını istiyorum.'huzur'...
*yazmak da tüketiyor insanı.mutlu,mutsuz,sıkıldım,bunaldım,ağlamak,gülmek...herşeyi tanımlıyoruz.
*bir filmi ikinci kez izliyormuşcasına.
*sadece kendime zararı dokunsaydı yaptıklarımın,o zaman şu an ya zirvede olurdum ya da dipte..böyle sallantıda mutluluklar,geçici huzurlar yaşamazdım.
*asla anlaşılamayacak iç dünyama sesleniyorum:-benden ne istiyorsun!,bana bahşettiğin,şu birkaç yüz kıçıkırık,bir boka yaramaz sayfayı istemiyorum,eğer bu kadar karışmayacaksam.
*sen gariptin.bense daha beter.
*yaşadıklarım,sıkıntılarım mı beni sana çeken,en acılı hallerimi bildiğin için mi?
*nedir bu diyorum,bu karmaşa,yalanlar,'ne ayaksın hayat sen?'deyip göz kırpıyorum.
*saçma,sıkıntılı,yokmuş gibi ama,sinsi bu kötü şeyler.
*kimse kazanmaz Sezar'a sorun!
*ben bir asalağım.hayır günah çıkarmıyorum!
*Vivaldi dinlemeli.Ah hayat!insanın canını yakarsın.çok hem de.
*belki bir sigara iyi giderdi.yine senin boğmuş olduğun bünyeyle karşılaşıyorum her hür adımımda!
*onca kitaba,filme,güzel söyleşilere rağmen,nasıl 100-200 kelimeyle dönüp duruyoruz.
*müzik de yok artık.yok çünkü.yazarken akıp gitmesine sebep olacak hiçbir tını yok.dünyada yok.vivaldi yok.türküler yok.hüzünlendirmiyor hiçbirşey.
*ertelemeler,üşengeçlikler,hastalıklı zihniyetleriz artık,yanılsamaların içinde yer alıyoruz ve gerçek yok artık.
*bir ağaç gövdesinde hayat bulup o gün yağmur mu yağacağını,güneş mi doğacağını düşünmek, bir kaç arıyla gireceğim konuşmalar daha mantıklı geliyor.oturup düşündüm.
*Tanrım!herşeyin yolunda gitmesi birşeylerin ters gittiğine delaletse,herşeyin ters gitmesi de herşeyin yolunda gitmesi anlamına geliyordur.hangisi tatmin eder ki birini?ve son zamanlarda neden sürekli bunu işitmeye zorlanıyorum?


biterken..alın gidin korkularımı,saçlarımı ellerinizle okşayın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder