9 Haz 2010

01.39

rüyalar görüyorum.çok rus filmlerinden fırlama,yağmurlu oluyorlar,yol ıslakken,ben yalnızken,tarkovsky'nin babası şiir okurken.ikinci sınıf hayatlar yaşarken.kimsesizler oluyor.çocuklar oluyor.bazen güzel huzurlu aşklar oluyor,bazen yırtık bi palto oluyor ellerim cebimde oluyor,ama gerçekten oluyor bunlar ve her kalktığımda buruluyorumolur öyle arada.gariptir çok mutlu hissediyorum,bugün minibüse bindim,camdan dışarı bakıp,yakaladığım karelerin fotoğraflarını çektim"hayali".hayli zevkliydi.çünkü benim makinam olamaz,minibüsten gelen arabesk şarkıya eşlik ettim.çünkü istediğimi dinleme lüksüm yoktu.ben minibüse binmek zorunda olduğum için bindim,halkın içine karışmak çamura bulanmak için değil.çünkü ben zaten,o insanım,"zengin bunalımların"ben de onlar gibi olmak istiyorum dediği "onlar"danım.ama mutluyum.düşünebiliyorum,her türlüsünü her yolunu.ihtimalleri,çevrili bi dünyada yaşamıyorum,mutluyum bu yüzden,içimdeki hayali herşeyle konuşup başka birşeye dönüşebiliyorum ve bununla gurur duyuyorum.artık başarabiliyorum çünkü..
ve özge dersini almıştı..
bi de geçen gün rüyamda tanju gürsu'yu gördüm.nedendir bilinmez.çok karizmatik gelmeye başladı.az film çekmiş üzüldüm.çok karizmatik değil mi ama ya?ben hiç bi zaman küçümsemem türk sinemasını.kaç gündür bunu düşünüyorum bir de.bana bir pedro almodovar filmiyle bir osman f. seden filmi versinler(ki o f.'nin açılımını hiç bilmedim)önceliğim ikincisine olurdu,bilmiyorum çok yüzeyselim belki de.belki de gereğinden fazla pembe bakıyorum,belki de gereğinden fazla gerçekçi bakıyorum,sadece onlarla hayallerime çekilebiliyorum bilmiyorum.
Almodovar demişken(yalan söylüyorum kasti almodovar örneğini verdim bu konuyu açmalıyım diye),tavsiye yoluyla izledim,tıpkı almodovar gibi penélope hayranı olup çıktım.kadını beğenmezken,böyle yönetmenin kullanmasından kullanmasına değişiyor sanırım.nasıl buluyorlar frekanslarını hatunun.ve kesinlikle ispanyolca konuşması gerektiğini düşünüyorum,aynı zamanda ispanyolcanın ne kadar seksi bir dil olduğunu.(öğrenmezsem adiyim)kadın iğrenç aksanıyla ingilizce konuştuğu zaman sadece komik gelmişti.dediklerimin tümünü yuttum.todo sobre mi madre.tek deyişte söylüyorum artık.gururluyum!izleyin.ama ilk baş fosforlu cevriyem.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder