24 Ara 2009

yazamıyor olmak çok kötüdür arkadaşım,yazıyı nasıl başlatacağını bilememek ondan da kötüdür,kendin olmaktan çıkıyorsundur,uzaklaşıyorsundur,ağlayamıyor,gülemiyorsundur hazında olmuyordur bunlar,biraz daha uzaktan bakmalı dersin bakarsın gördüğünden korkmak seni daha da uzaklaştırır uzaktan bakmaya,yine içine dönersin kaptırırsın yaşamaya.sorgulamalardır zaten seni karıştıran ama karıştırmaya devam edersin,zaten mutluluğu bulamamışsındır ki sorgulasan ne sorgulamasan ne akışında olan sorgulamaktır o yüzden belki de.birşeylere geç birşeylere erken.ne tarafa doğru baksan ne yöne gitsen belirsizliklere dolu hayatında masum bir çocuğu mu olgun doğru bir insanı mı oynamalı?evet oynamalı çünkü sen doğru değilsin!evet okuyan sen doğru değilsin biz sadece oynarız,şımarıklıklarla doğruymuşlarla,güzel güzel iyi dilekli konuşmalarla iyi bir insanı oynarız,bile bile yapıyorsan ne mutlu sana!ne büyük bir erdem,hepimiz kötüyüz,suçluyuz çünkü,asla ispatlarla uğraşmadım şu küçücük hayatımda ne önemi vardı kendini tanıtmanın ki ,okuyordum,yazıyordum,izliyordum,biliyordum,ama bilmiyordu,kullanmam gerekenler yerine gereksizliklerle uğraştım bu durum hoştu ilgilenmiyorsa bilmemeli de insan.e iyi ya şimdi n'aptın peki?al sana bir dengesizlik daha...yorgunluklar daha da hırs veriyormuş,durumun önemini kavrıyormuşsun,ağlıyormuşsun ağlıyormuşsun da ondan sonra toparlanıyormuşsun,yüzün deli gibi buruşuk salya sümükken birden yüzünü yıkayıp ciddiyetle dışarı çıkıp mutlu,parlak gözlerle bakıyormuşsun,etrafına,iyi biri izlenimini veriyormuşsun,ne suratsız dedirtmiyormuşsun,niye veriyormuşsun o izlenimi onlar için mi?hayır!sen kötüsün işte oynamayı seviyorsun çünkü,nefret etmeli aslında,aslı olan herşey çok fazla "aslı"nda ama bu kadarı paylaşmak için yetermiş,öyle dedi,hayır ben yazmıyorum da ondan ben farklıyım şimdi yine dışarı çıkacağım yine mutlu olacağım yine dimdik,sonra defolup gideceğim buradan,emin olmaya başladığım en net şeydir bu defolup gideceğim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder