9 Tem 2010

bit

okumuyorsunuz gençler okumuyorsunuz.yazılar uzun diye kaçıp gidiyorsunuz.gazetelerin ilk sayfasındaki özetleri okuyup,diğer sayfaları hızla çeviriyorsunuz.başka bloglara bakmak demek;şöyle bir göz gezdirmekten mi ibaret.şöye geceleri sabaha kadar seni başka başka yerlere sürükleyen yazıları okumak demektir o dediğim,zaten ne için yaşadığını bilmeyen hastalıklı zihniyetleriz,niye kaybolmak seçiliyor onu anlamıyorum,çünkü yüksek özgüvenli yazılar ve popülarite herşey olmuş değil mi?herneyse.
*artık sarhoş olmak istemiyorum,kendimi başıboş sallanan bişeymiş gibi hissetmek,bit gibi hissetmek istemiyorum.
*yani doktora gitmemek iki üç kıçıkırık hap içmemek depresyonda olmadığının kanıtı mıdır,gerçi internette zaten bi insanda görülebilecek normal seviyedeki dengesizliklerle tanımlıyorlar ya depresyonda olup olmadığını bir de özel muayenehanelerde depresyonda oluyorsun.peki ya bizim gibi bit kıvamında yaşayan insanlar ne olmalı sorarım size?
*uzaklaşmak istiyorum artık,birkez daha aynı konuda fikrim sorulmasın istiyorum(sorulsun istemiyorum da olabilirmiş),bir de artık bu aşırı yapıcı konuşmalarımdan vazgeçmek istiyorum,bit olmayı kendim seçiyorum,evet.
*sigara istiyorum.bir tane,sadece bir tane.gitmek istiyorum.
*karamsar olmak istemiyorum,valla istemiyorum,ama her sarhoşluğun,her ayıklığın sonu karamsarlıkla sonlanır oldu,belki dış belki iç etkenler,ama karamsarlık bu işte.isteyince atamıyorsun.
*şişmiş gözlerle,sırf düzene girsin diye makul bi saatte girdiğin yatakta saatlerce dönüp dururken,hatta bazen umut dolu hayaller kurduğun haline ağlarken,sik kafa bişey oluyorsun.
*yunan mitolojisi sapkınlıkları okudum geçen gün,kitap adı değil,adamlar sapkınmış,midem bulandı valla.babaya aşık olup onun koynuna girmeler falan,öyle güldüm.(aslında bu konu için ayrı başlık açıcaktım sonra dedim sanane özge.elin gavuru işte,boşver.)
*belki son bir itiraf olarak da Gizem'i özlediğimi yazabilirim.geç olan birsürü şey var.siz siz olun geç kalmayın.hoşçakalın.

3 yorum :

  1. Hoşçakaldan önceki cümleye katılmaktayım.
    Diğerleri kişisel sorunların.Kendiminkiler falanda var şimdi,katılmayayım onlara.

    O zaman.Hoşçakal.
    Sigarada içme.

    YanıtlaSil
  2. merak etme, okunuyorsun. gel de bir rakı balık yapalım, beyaz elbiseni de giy:)

    YanıtlaSil
  3. okunuyodur da,kimse beni anlamıyor!(ergen mod)
    zaten o rakı balık hayalimi gerçekleştirirsem,hele de senle o zaman bunalım yazı yazmicam yemin ederim:)

    YanıtlaSil