6 Mar 2010

hani derler ya bir kalemde

çok kodaman dolmaya başladı bu şehir de artık!tiyatroya gidip elit insan olunmuyor arkadaşım,içimizdeki hayvani ruhu ister istemez çıkartıp küfrettiriyorlar doğrusu.
tık insan tamlamasına taktım şu sıra kafayı,çok tık insanlarız bizler,tek noktalık.
bir de "entel kayıtsızlık" bayılıyorum bayılıyorum.normalliğe anormal bakan bu tık entel kayıtsızlar özellikle.pop dinleyenleri aşırı özgüvenli diye sınıflandıran bu istatistiki bilgilere tüküreyim ben!
bi de Günaydın İstanbul Kardeş vardı.nasıl güzeldi.nasıl salyam sümüğüme karışmıştı izlerken,gece saat 3 sularıydı.çok içli insanım doğrusu.her naneye ağlarım.sevimli sevimli böyle küçük küçük ayrıntılarda boğulmuş iki insanın aşkından güzel ne olabilir ki.kaybolup gitsek ya hani şu "toplumcu gerçekçilik"te.biz de "tek kişilik yalancılığa"mı karışıyoruz,farklı tür kodamanların arasında.o saflık temizlik konusuna girmiyorum,kayboldu gitti zırvalıkları denecek kadar kalmadı o kelimeler..tedavülden kalktı.bilinçli bilinçsizlikler içerisinde yaşıyor gidiyoruz çok çekip alınası eller olduk,biri gelip kurtarsa bir kalemde silip atarım herşeyi.özlediğim birşeyler var.birçokşeyler.
son olarak Azizlikler'e gidin arkadaşım,şöyle bir silkinip kendinize gelin.böylesini izlememiştim,iyi oldu şu zamanda..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder